onsdag 25 maj 2011

Pepp dag

Tack gode gud att det alltid dyker upp en nerförsbacke efter en tung uppförsbacke (eller dag). Hade en tuff dag i måndags... kände mig riktigt låg, uppgiven och tvivlade på mig själv.. Jag försöker vara positiv men ibland går det bara inte och den där patetiska och icke konstruktiva tycka-synd-om-mig-själv-sjukdomen tar över..

Som tur är så håller den max en dag, kanske två, sedan är jag en så pass positiv och drivande person att jag inser att inget förändras eller blir bättre av att jag surar och tycker synd mig själv. Utan det är nya tag och initiativ som gäller och dem tar jag! Tur det för helt plötsligt ser allt lite ljusare ut igen. :-)

Och när man är positiv och det händer EN bra sak så verkar det som sagt som att flera positiva händelser följer efter. Jag fick tex idag ett mycket spännande och smickrande träningsrelaterat erbjudande... Får suga lite på den och se om de inte skulle vara något. ;-) Den skulle innebära en lång resa till ett varmt land och träning.. :-)

2 kommentarer:

  1. Fina, goa Fia - du är en härlig tjej som ger så mycket av dig själv - klart du måste fylla på lite då och då också!!!
    Ta en ego-kväll/dag någon gång då och då, skadar aldrig!

    Erbjudandet låter spännande... Hejja dig!!!
    Kramar!!! <3

    SvaraRadera
  2. Tack goa du! Ses imorgon hoppas jag! Kram

    SvaraRadera