söndag 30 oktober 2011

Rosa kick!


Oj vilken härligt kick man fick av vårt rosa Zumbaevent igår! Trots strul med förstärkare (åkte hem och rotade fram min ur källaren halvvägs genom denna 2 timmars zumbathon..) och lite bråk m kommunen (dubbel/trippelbokningar av lokalen vi var i) så lämnar gårdagen bara en härlig känsla. Jag fick en härlig kick av att se så många svettiga, glada rosa-klädda människor och av att få umgås med och träna för mina duktiga Zumba-kollegor. Underbart! Känner mig inspirerad igen och ska nog minsann sno en och annan låt. ;-)

Lite crazy bild på hela instruktörsgänget efter hela eventet. :-)


Helena som jag jobbade med på MQ tidigare var med och kämpade.


En sådan här fin & söt mini cupcake var man helt klart värd efter allt kämpande ;-)

STORT tack till alla som var med och bidrog och Paula, vår egna Zumba Queen för att du anordnar sådana här event och får Zumban att växa i hela Västra Götaland. Du är en sann inspirationskälla <3

2 kommentarer:

  1. Hej, jag är en Zumba instruktör som undrar vart och hur ni har fixat vepor o liknande till eventet.? Tack för en inspirerande blogg:)

    SvaraRadera
  2. Hej! Vad kul att du gillar min blogg :) Jag tror att min kollega Paula Mendez kan hjälpa dig. Gå gärna med i "Zumba i Göteborg" på Facebook för att komma i kontakt med henne ;-)

    SvaraRadera