söndag 12 december 2010

Fest, finbesök och FET träningsdag!

Vilken helg! Att man kan klämma in så mycket trevliga, energigivande saker på knappt tre dagar! Imponerad, tacksam och helt enkelt nöjd. Så osvenskt av mig. ;-)


Det började med Julfest i fredags med MQ á la 20-tal. Va snygga och glada alla var!! Hur bra DJ som helst, gör-goa mojitos (en och annan slank ner..) och en massa dansglada kollegor. Not bad! Om jag nu måste ta upp lite mindre bra saker så var det 1: att vi fick 2 vinbiljetter som servitörerna snodde av oss efter att ha hällt upp vinet till varmrätten.. intressant att ta betalt i efterhand... och varför göra små biljetter för något som man lika gärna kan låta ingå?? Ja ja, det var inte så att man gick törstig direkt ;-). Och nr 2: faktiskt lite pinsamt av en våra högt uppsatta chefer att vara packad redan kl 18.30... He he, hyfsad ångest han bör ha..


Trevlighet nr 2 inträffade på lördagen i form av finbesök av fam Olsson. "Riktigt bra folk" som P uttrycker det, täcker liksom allt. Bra på alla sätt och det är alltid lika mysigt att hänga med dem. Det gick även bra med barnen som av julmusten tok-skrattade nästan hela kvällen. Det gillar vi ;-) Tack igen C + P- fan va vi gillar er! :-)


Dag 3 (ja, jag har hunnit ännu mer) är dagens äventyr: Sportlife Winter Challenge. En hel dags träning anordnad av gymkedjan ovan (det är nästan som att svära när man jobbar på Sats ju ;-)). Jag plockade bara lite gobitar så det blev Body Combat på förmiddagen. en fika/lunch med fröken Apelgren och sedan Powerstrip och lite Zumba. Gött att få slåss och "slampa" lite. ;-) Dagen har både tagit och fyllt på med energi. Tack!


Jag måste även nämna och visa min fina vän Malin ovan med sin dansgrupp som uppträdde 2 ggr under dagen idag. Skit coola!! Stolt vän. Grym du är M. :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar