måndag 6 december 2010

Decisions, decisions...

Decisions, decisions... Önskar jag hade fler timmar på dygnet eller fler dagar i veckan :-(

Räcker inte till som det är idag. Älskar Sats, mina klasser där. Känner mig stark, energisk och får så himla mycket tillbaka. Hamnar nästan på ett "magic place" när jag kör. *Ler*

Jag står dock nu i valet och kvalet.. Ska jag ta chansen att få en Bbe för att släppa min Aerobic..? För jag kan ju inte ha 3 (4 vissa dagar med lördagsZumban) klasser. Men aerobicen som går så bra och var så rolig idag?? Samtidigt kommer Balancen ge ännu mer tror jag.. Komplettera min träning och mig som person.. Fan.

Blir till att sova på saken och se vad magkänslan säger imorgon.

Råd någon??

4 kommentarer:

  1. Hej gulletjejen!

    jag vet PRECIS hur du känner.... ok.. kanske inte just med en Aerobic klass.. men jag har precis gjort /tagit samma beslut själv.. Lustigt att jag läste ditt inlägg just nu för att min kväll har inte varit roligt.
    Jag har själv sagt upp min absolut primetime/favorit cykelklass just för att hinna med andra pass (nysatsningar) och för att jag inte kan ta på mig hur många som helst.
    Nästa vecka kör jag min sista cykel och det kommer INTE vara roligt.. känner mig som en svikare men "måste" för att hinna med mina nya klasser.

    Det känns ju "tryggt" på ett sätt att ha ett koncept kvar som man kört länge och som man verkligen känner sig "100%" i men för min del nu blir det endast vitt / orange jag kommer instruera fr.o.m. vårschemat.

    BodyBalance (helt nytt)
    Pilates (kört ett år)
    Piloxing (helt nytt)

    Jag satt faktiskt och grät tidigare ikväll och tänkte bara "vad har jag gjort??" men i magen känns det rätt. Jag vet att vill jag ha en cykelklass tillbaka sen så kommer jag få det precis som du kommer få din AE klass tillbaka ifall du släpper den.

    Som jag alltid säger.. "Allt går över fast över till något annat"..

    Gå på din magkänsla men jag tror inte du kommer ångra om du väljer BodyBalance.. du vet att det finns FÅ Ae-instruktörer som DIG, och vill du ha klassen tillbaka .. kommer du få den ifall du skulle ångra dig ;-)

    kramar från en lika vilsen Lise

    SvaraRadera
  2. Hej!!

    Tack för din feedback.. Usch, tufft som bara den.. Man kan ju inte ta på sig mer heller för då mår man bara dåligt av det. :-S

    För mig blir det antingen
    Mån: aer, ons Zumba + lördag Zumba (varannan)
    eller ons Zumba, tors Bbe + Zumba lördag...

    Tror kombon Bbe + Zumba är bäst både för kropp & själ.. dock mindre kul med morgonklass (men det vänjer man sig väl vid) och mina måndagsstammisar kommer helt klart inte bli glada..Samtidigt som jag tror jag kan göra Bbe riktigt bra.. Fan va svårt!!

    Tusen kramar till dig med Lise, blir nog bra det här! :-)

    SvaraRadera
  3. Tror du gör helt rätt! Visst svårt att komma upp och köra men tänk då till våren då det är ljust ute, lite varmare och du kl 09 redan har kört "dagens pass" Jag älskar mina lunchklasser just av den anledning.. att inte binda upp eftermiddagarna för att då kan man träna själv eller pussa på sin kille *ler*

    Du är bäst!

    Kramiz :)

    SvaraRadera
  4. Tack för ditt grymma stöd Lise!! Härlig du är.

    Nu är det klart. Det blir Bbe till våren :-)

    Kramis!!

    SvaraRadera